HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Leeeeeds

2010.07.26. 19:12 :: marciasuroma

 26-07-2010, 8:29 GMT, Leeds, Premier Inn (hotel): Eléggé régen írtam, szal először összefoglalom, h mi történt azóta. Nah miután a főnök lemondott 4 napi munkát (júni 13-16), szombaton mentünk a köv. kiállításra. Úgy volt, h ott alszunk, aztán majd köv nap köv kiállítás. Nahmost délután kitalálta, h megyünk haza Londonba, én meg átpakolok neki egy csomó cuccot a furgonba. Mindezt este 8kor úgy, hogy a napot 3:30kezdtem... hát így sikerült összehoznom egy 17órás munkanapot.. kövnap persze megint 3kor kelhettem, viszont szerencsére elég korán végeztem, olyan 8ra otthon voltam.. hétfőn aludtam és mostam, kedden elmentem venni egy összecsomagolható biciklit, keddről szerdára éjjel összedőlt alattam az ágy.xD Szerdán becsomagoltam a biciklit, eltakarítottam az ágy romjait(:D) és felhívtam a tulajt, hogy nemlenne baj, ha pótolná az ágyam:D Nah mire megértette, h mi bajom (cseh a tulaj) kb le is ment a nap, szal szundi matracon és készülés a köv. 3órás kelésre, mert csütörtökön indultunk Leedsbe.  Nah csütörtök 3:00 am el is indultunk Leedsbe, kb egy óra után eldurrant a kereke a furgonnak. Szerencsére a hátsó belső kerék volt, szal nem okozott nagyobb gondot. Nyilván a főnöknél nem volt pénz (mer minek is az).. Nah odaértünk kipakoltunk, ezután mentünk gumit cserélni.xD Nyilván én fizettem. Aztán a vacsorát is.. Mondta a főnök, h ’A’ Marriottban fogunk megszállni. És hogy az milyen jó szálloda és hogy olcsón tudott foglalni.. Nah nagynehezen megtaláljuk a Marriott-or, bemegyünk, főnöktől kérik a hitelkártyáját. Odaadja a bankkártyáját. Aszongya a recepciós, h ezzel előre kell fizetni, mert csak hitelkártyával lehet utólag. Aszongya a főnök, h ezt nem így beszélték meg telefonban, senki nem mondta neki, hogy debit card-dal nem lehet utólag fizetni, és hogy ő ilyen kondíciók mellett nem alszik a Marriottban. Mondom remek, kereshettük a következő hotelt. Ott is éppen megegyeztek mindenben, amikor kitalálta, h neki baja van, és onnan is elmentünk. Találtunk egy Premier Inn hotelt, nah ott kaptunk egy szobát, mondták, hogy fél óra múlva megágyazzák az ágyat. Ez volt olyan 8 körül.. éjfélkor leszólt a főnök, h még senki se jött, és hogy akkor ez ingyen éjszaka lesz (a Premier Inn-ekben van úgynevezett ’Good night guarantee’, hogyha vmit elront a staff és emiatt nem lesz jó az éjszakád, akkor az az éjszaka ingyen volt). Nah ezzel az volt a gond, hogy amikor felhozták az ágyneműt, akk én má aludtam, és felkeltett, h ágyazzak -.- Nah az eladás az eddigi legjobb volt, csak vitték a sok szart kutyakaját. Nah ezen a hétvégén a főnök a szokásosnál is jobban hozta a formáját – vagyis hogy két ellentétes utasítást ad, az egyik szerint csinlom és a másikat kéri számon -.-   , szal kicsit feszült lettem nap végére. Pláne hogy a 4 nap alatt kb 3-3szor pakolhattam újra a furgont is meg a utánfutó dobozt is mer kitalálta, h óóóazmég kellene, ottvan a trailer alján. Ahabazzeg. Most pakoltattad tele az egészet -.- Aztán elmentünk aludni egy másik Premier Innbe, megvolt az első szállodai reggelim is mer nem hajnalban indultunk:D Elmentünk felpakolni pár raklapnyi árut, most tele van a furgon is meg a trailer is, vicces lesz a hazafele út. De előtte még egy show holnap..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr732178051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása