HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

The last day in Blackpool

2010.06.28. 13:54 :: marciasuroma

 21:37 GMT A főnök elment narancsléért és megjelent egy légkondicionálóval a hóna alatt:D:D olyant röhögtem:D szerényen szerzett egy légkondit a szállodai szobába:D .. 10 perccel később kiderült, h nem légkondi, hanem légkondi alakú ventilátor. Amúgy egész jó idő van azóta:D Kiderült, hogy van a szállodának saját netje, 1 óra netezés 5 fontba kerül (1600 ft). Nahmondom ahapersze, tutinem fogunk 1600 ftért netezni, maradunk a főnök mobilneténél.xD

17:09 GMT Hát érdekes 24 órán vagyunk túl, mit ne mondjak. Nahmost én a légkondis eset után kicsivel gyanútlanul elaludtam, amikor csörgött a szállodai szoba telefonja (kb éjfélkor:D).. szólt a szállodavezető, hogy legyen szíves a főnök becsukni az ajtót, mert az egyik lakót zavarja, hogy kihallatszik a TV. Nahmost mivel rohadt meleg volt ezért ha becsukta volna az ajtót, megsült volna, szal mondta a szállodavezetőnek, hogy nem fogja becsukni, mert meleg van, ha beszerelnek egy légkondit, akkor becsukja. Ennyiben maradtak a szállodavezetővel. Nah én ezután megint elaludtam. Arra nem ébredtem fel (csak ma mondta a főnök), hogy a szállodavezető hajnal 1kor feljött, hogy a vendég itthagyta a szállodát a zaj miatt, és azonnal csukja be az ajtót. Erre mondta a főnök, hogy ő ugyan be nem csukja mer megfő (get boiled). Erre mondta a szállodavezető, hogy hívja a rendőrséget. Mondta a főnök, hogy felőle aztán hívhatja. Aztán végülis abban egyeztek meg, hogy ha becsukja az ajtót, akkor nem kell kifizetnie az utolsó havi szoba árat (68 font, kb 22000 ft). Nah erre a főnök már becsukta az ajtót:D Nah reggel fölkeltem, összepakoltam mindent bele a 2 táskába, amivel jöttem.. Kicsit nehéz volt mindent beletenni, nahde sikerült, kimentünk a showra. Az utsó nap elég szar volt, legalábbis a főnök szerint, sztem nem volt olyan vészes.. viszont ő nagyon kevesellhette a bevételt, mert most feszült. Elszívta az első cigarettáját az alatt a 7 nap alatt, mióta neki dolgozok.. Meg most kb semmit nem lehet csinálni, mert a végén én leszek a hibás, és hosszú az út még Londonig.xD Mondjuk már legalább kifizetett.. szal most van kb 480 fontom összesen.. kb 580ból jöttem ide, szal a nullszaldó még nincs meg, de rajta vagyok, elméletileg csütörtök estére megvan az 580 font:D:D

Anglia kikapott Németországtól. Nem tudom, hogy pontosan mennyire, a második félidő közepén mintha 4-1 lett volna. Nah ezután az összes vendéglátós pillanatok alatt leszedte az angol zászlókat. De tényleg, mindenhol lehetett látni, hogy tüntetik el őket:/ azért sajnálom az angolokat, szar kedvük lehet..

Nah megint taxival mentem haza Chigwell stationről mert a főnök fáradtvolt, aztán aludtam 10 órát.. Szerdán Windsor.xD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr272115965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása