HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

One-day-shows

2010.07.13. 21:57 :: marciasuroma

 Szombat hajnalban 1:30kor kellett kelnem, mondván leérünk 7re Délnyugat-Angliába, kipakolunk, 9től már tudunk árulni. Nah elindultunk időben, de mivel az autópálya le volt zárva, ezért kerülhettünk, 9re értünk oda. Nah ettől a főnök már alapból ideges volt, erre jött a rossz idő, a kis hely a standnak, a még ennél is kisebb kereslet (egész napi értékesítésünk kb 50 font volt, az én napi fizum csak 60, a stand 50 a benzinköltség meg olyan 100 font..), valamint az a tényező, hogy a stand a vidámparkkal szemben volt, ami egész nap ismételgette az örömóda 10 ütemét, amitől már az első 10 percben a falra tudtam volna mászni, nem a 8. óra végén. Nah emellé jött az is, hogy amikor a show előtt bepakolt még pár cuccot a furgonba, akkor a hátuljára zsúfolta őket, ami a többi cuccot meg előretolta. Mivel minden cmre pontosan van kimérve, ezért visszafele természetesen az utolsó kosár nem fért be, ami után át kellett volna pakolni az egész furgont. -.- Nah itt elszállt az agya, hogy hogy nem vagyok képes normálisan dolgozni meghogy megmondta, hogy pontosan be kell fárni mindennek meg hogy én mér rabolom az ő idejét stbstb. Nahmost én ilyen fizetés mellett nem fogom vele megosztani abbéli véleményem, hogy igazából lehet, hogy nem az én hibám, úgyhogy szépen végighallgattam 4,5 órás előadását a felelősségről, a precizitásról meg  minden másról.. Jah amúgy nem pakoltam át az egész furgont, a nyers erő győzött, belegyűrtem a kosarat a 3cmrel kisebb helyre : ) Aztán elmentünk kajálni egy Morrissonsba, rendelt nekem lasagne-t meg sültkrumplit.. Vissza akarta küldetni a sültkrumplim, mert volt az egyiken egy fekete folt:D Jah a Premier Inn-es éjszakát megint ingyen aludtuk, mert a neten meghirdetett 72 helyett 75 fontot akartak tőle kérni, felhívta a Premier Inn vezetőjét, hogy nem ezt várta tőlük, meghogy 5 éve folyton náluk lakik és nem ehhez szokott, meg hogy nem azon a 3 fonton múlik, ez presztízskérdés. Nah a Premier Inn-nek is presztízskérdés volt, úh ingyen adták neki az éjszakát:D Nah reggel mentünk a következő kiállításra, oda időben odaértünk:D (előbb, mint a szervezők.xD), felállítottam a standot, egész jól ment az eladás:D Odajött egy nő, h szeretne szárított tehénfület (cows ears). Mondom oké, mennyit? Singles or bags? Aszongya bags. Mondom 50, 100, 300? Aszongya melyik mennyi? Mondom 50 db 20 font, 100 db 33 font, 300 db 75 font. Aszongya akkor 100at szeretne. Mondom why dont you buy 300? It is only 75. It costs .. errr.. twentyfour and a quarter percent less than buying 3 times a hundred. Aszongya: twentyfour and a quarter? Are sure or you’ve just said a number?:D I said I’m quite sure. Aszongya ha kevesebb, mint 1%ot tévedtem, akkor vesz 300at.xDxD Jó számológép elő. 1-75/99=0,242424:D:D:D Aszongya: OH MY GOD:D I would like threehundred then:D Éljen a Verseghy-specmat:D Nah napközben keresett a főnök éjszakára szállást (kb semmit nem csinál egész nap, egyre kevesebbet, kb mindent én pakolok, én adok el, ő ül és telefonál, mert fáj a háta:/), szal azon az éjszakán egy ilyen nagyobb, hotelnek átalakított családi házban voltunk. A ház egy 85éves nénié, aki fogadott egy segédet maga mellé. Jó megjöttünk, megmutatta a szobát a segédje, kérdezem, h van-e net. Mondja van. Mondom jelszó nélküli? Aszongya nem, de megadja a jelszót. Jó megadta a jelszót, de a gép nem találta a netet. Mondom lemegyek mer itt vmi nem jó. Lementem, mutatom a gyereknek (a segédje) a gépet, hogy nem találja a netet. Kerestetem a vezeték nélküli hálózatot a géppel, mondom neki, h its loading.. Nézi  gépemet, megszólal: Bazzeg te magyar vagy?:D:D:D:D háhááá.xD Mondom jah.xD Kiderült, h a srác meg romániai magyar.xD (meg hogy net lenn van, fenn nincs mer gyenge a hálózat). Nah ezután gyerekkel összehaverkodtam, elmentünk meccset nézni egy kocsmába (aszonta, mióta március óta kinnvan még nem beszélt magyarul élőben senkivel:D), meg lementem az óceán partjára (St. Agnes) is. A vb-döntőn az egész kocsma a spanyoloknak drukkolt, beszurkoltuk a végére a győztes gólt:D (ÉÉs igaza lett a polipnak is.xD) Nah aztán eljöttünk – nyilván a szobakulcs a zsebemben maradt, szal majd küldhetem vissza postán.. – mentünk a következő kiállításra (mondtammár, hogy utálom az egynapos kiállításokat? Reggel kipakolok aztán este mehet minden 100kilós doboz vissza:@:D). Nagynehezen megtaláltuk a helyünk, erre jön egy szervező, h maguk mit csinálnak itt, előző este kell standot állítani. Nah erre a főnök leugatta őt is, hogy hogy képzeli, h ezzel kezd reggel:D Nah felállítottuk a standot, kb egész nap szemerkélt az eső (I<3Cornwall), de egész jól ment az eladás, aztán délután visszapakolás, indulás haza. Nah mivel minden kiállító és vendég ugyanarra akarta elhagyni a területet, ezért 10percenként 10 centit haladva araszoltunk ki a területről mintegy 2 órán át.. hajnal2re hazaértem, aludtam, aztán bevásároltam és most épp elment a net…

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr412150066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása