HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

The End

2010.08.22. 22:36 :: marciasuroma

 21:11 GMT Az albérletben. 50 perc múlva indulok. Itthagyom Londont, a lehetőségek országát. Hétfő este megjöttek apáék, csütörtökig velük voltam kb.. nahmeg itthon az albérletben.  Munka semmi, spórolás van:D Végigjártam mégegyszer Londont, voltam a London Eye-on is : ) majd lesznek képek : ) Am ma összepakoltam, kész vagyok az indulásra kb. Lassan mindent összepakolok, és itthagyom az előző bő 2 hónapom. Jó volt-e? Igen, jó. Megérte-e? Igen, meg. Megismertem egy új kultúrát. Nem is egyet. Egy csomó dologban megváltozott a felfogásom. Az egyik ilyen a rasszizmus. Eddig se voltam rasszista, de ha az ember a fekete negyedben él, akkor rájön, hogy ők is rendes emberek. Nyilván kivétel itt is van.. A másik az emberekhez való hozzáállás talán. Az egy dolog, hogy a főnököm meglopott. Leszarom. Ha ettől boldog lesz. Viszont a csehekben olyan hozzáállást láttam meg, amire Magyarországon példát nem láttam még. Jöttem én, aki egy másik országból származik, a közös nyelvünk az angol volt, volt akivel az se, és mindenben, de Mindenben segítettek. Bármi pici gondom volt mindenki segített megoldani. Ugyanez a lakást bérbeadó cég részéről. Elmondtam, h mi a gondom, és mindenki segített. A végén már attól jobb kedvem lett, hogy beszéltem velük : ) Ígértem az elején egy záró egyenleget. 1020,5 font. Sok-e? Attól függ. Ha azt vesszük, hogy az utolsó10 nap buktam 800 fontot, akkor nem sok. Ha azt vesszük, hogy Magyarországon 2 hónap munkával kb 160.000 ftot (480 font) tudtam volna keresni (lakást ott nemis fizetek), akkor sok.

22:00kor indulok. Kigyaloglok a Leyton stationre, felszállok egy metróra, elmegyek az Oxford Circusig, ott átszállok egy másik metrora és elmegyek a Victoriáig. Ott elgyaloglok a buszállomásig és felszállok 23:30kor a Gatwickre menő buszra. A busz 00:33kor lesz a Gatwicken, ott leszek 6ig kb, akkor becheckolok, felszállok a gépre, ami 6:50kor indul.. éés 11:55re leszek Szófiában, ahova jön elém a nagypapám és az unokatesóm : )

 

Asszem a London-challenge 2010 lezárult. Ki merem jelenteni, hogy nem győzött le London. Challenge done. Ez az utsó posztom a blogra, köszi mindenkinek, aki olvasta, Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr152239918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása