HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Windsor, 1-2. nap

2010.07.01. 22:15 :: marciasuroma

 18:34 GMT tegnap reggel 5kor indultunk Windsorba, mivel 5 napos a kutyakiállítás, berámoltam 5 napi cuccot az utazótáskába, és kinn teremtem az ajtó előtt 5:00kor. Megjön a főnök a furgonnal.. Aszongya azt a táskát minek hozod? Mondom mer múltkor a 4 napnyi cucc nem fért el a kistáskában, most meg 5 napos lesz. Aszongya jah, csak hazajövünk minden nap végén, mert Windsor nincs messze. Nahmondom remek, legalább esténként tuti van netem. Hajnal5kor még egész kihalt London, kb mint Szeged este8kor:D Mivel 7 előtt nem kell fizetni a belvárosi közlekedésért, ezért keresztüljöttünk a belvároson. Nah ennek köszönhetően láttam pár híres épületet hátulról (Tower, Houses of Parliament). A kutyakiállítás Windsoron kívül van, a kastély kb 20 perc séta. TUTI elmegyek:D szal lesz majd kép^^ felhúztuk a sátrat, feltöltöttem áruval, lefényképeztem, feltettem a képeket picasara (ahol a GTKCoreos képek vannak, oda, csak másik mappába), megvártuk, h megjöjjön az újabb szállítmány, lerakattuk, épp indultunk haza, amikor elromlott a furgon hátsó ajtajának zárja. Nah a főnök elkezdte javítani. Egy vésőként használt csavarhúzóval és kalapáccsal:D hogy is mondjam: nem voltam biztos benne, hogy a 21. századi - nah jó a kocsi 19. századi kb – technológiájának javításához a véső+kalapács párosítás a legjobb. Már épp kezdtem lemondani a hazamenetelről, amikor fél óra után sikerült neki működőképes állapotba hoznia a zárat. Nem tudom, hogy meddig bírja, reméljük sokáig:D. Mivel azt hittem, h 5 napig nem leszek Londonban, ezért nem volt otthon semmi kaja-.- Sebaj, megoldottam, este11kor go aludni, mert 5kor kelés. Nah második nap hajnalán mondja a főnök, hha van reggelig kölcsön 5 fontom, akkor menjünk el a piaci munkások kajáldájába, mer ott nagyon finom a kaja. Jó elmentünk, a kaja nem volt olyan jó, mint vártam, de meg lehetett enni:D jahés itt nem olyan a piac, mint Mo-n hogy kiállnak az árusok és akkor ’óccsóabarack, óccsóabarack’, hanem az árulás kamionból furgonba történik. Kamionból átpakolják furgonba, azok meg mennek a boltokba. Itt a legkisebb boltokban is friss gyümölcs van minden nap, szal itt nicns is klasszikus, magyar értelemben vett piac. Jó kimentünk Windsorba, útközben fotóztam Londont.. még van 1-2 olyan dolog, amit nem sikerült lefotóznom. Van egy olyan irodaházszerű (sokemeletes, üveg-) épület, aminek mind a kb 15 szintjén luxusautók vannak zsúfolva:D még nem sikerült rájönnöm, h mi az. Meg van egy ’The Nose’ nevű irodaház, aminek olyan az alakja, mint egy emberi orrnak:D nah arról se sikerült még képet készítenem, majd még próbálkozok:D Viszont fotóztam szocreál(!) tömbházakat (amit Magyarországon nemes egyszerűséggel panelháznak hívnak):D (Londonban!!) Nah megérkeztünk Windsorba, elkezdtem árulni. Olyan tempóban vásárolják a cuccokat (megvettek 2 óra alatt 84 kiló szárított tehénbelet (ezt eddig kb egy egész hétvége alatt adtuk el. Meg olyan dolgokat vesznek kilószámra, amiből eddig egy darabot nem sikerült eladni. Szóval a kereslet óriási, csak ma kb 2500 font bevételünk volt (900.000 ft), holnap hajnalban a főnök utazik 800 km-t, hogy hozzon még árut, mert a hétvégéig rendelt áru már most majdnem elfogyott. Úh 3:30kor kelhetek, 4:30kor leszek kinn Windsorban, és fél8tól kb délig egyedül viszem a boltot:D nem lenne baj 1000 fontnyit eladni.xD Mondjuk az emberkék általában délután vásárolnak, mielőtt mennek vissza a lakókocsiba, vagy a helyiek haza. Ma pl volt 1 francia nő Lilleből 2 barátnőjével.. Nah az a nő 120 fontért (40.000 ft) vásárolt:D de amúgyis különösen sok 50font (17000 ft) feletti vásárlás volt, és kifejezetten kevés az eddig megszokott window-shoppingból, vagyis azokból a vásárlókból, akiknek megtetszik egy csont, vagy a disznófül, és vesz 3-4-5 fontért(1000-1500 forint). Nah mindegy, csak maradjon így:D Amúgy a holnapi túlóráért kapok vmennyi pluszpénzt, de nemtom mennyit.. nem lenne baj egy 30 font(10.000 ft):D Most épp London belvárosában araszolunk, elmentünk a King’s Cross pályaudvar mellett is:D Megtudtam, hogy az irányítószámomban (E10 6PW) az E az az East-re utalxD a további 5 karakter kiderítésére még van majdnem 2 hónapom:D Nah végignézzük szépen lassan London közepét. Van egy csomó tök szép magas ház aamit lakásnak akarnak kiadni, csak a kutya nem akar itt lakni, mert drága, és semmi ’facility’ nincs itt. ’Megérkeztünk Hackneybe, ami az 50’es években az utca törvénye szerint élt, azóta állítólag már fejlődik (ez az épületeken nem nagyon látszik.xD) Amúgy egész Londonban nagyon sok kocogó embert lehet látni.

All roads lead to Home

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr732124154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanyííí (törölt) 2010.07.14. 17:16:40

Sziaaaa. Újra itt ;)
Egy ötlet... erre: E10 6PW
Franciaországban az autók rendszámában két számjegy (azt hiszem az utolsó kettő) azt jelzi h melyik városban vagyunk (pontosabban inkább régió, de nem megye... szal érted) Esetleg lehet, hogy a 10es is vmi hasonlót jelez. :)

marciasuroma 2010.07.14. 17:20:12

Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült, hogy az első 3 karakter a város és az azon belüli terület. Szal itt az E az EastLondon a 10 meg hogy EastLondonon belül a 10. rész.. a végére még nem jöttem rá.xD
süti beállítások módosítása