HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

ááááááááá

2010.06.17. 18:47 :: marciasuroma

 15:12 GMT Átköltöztettek. És igen, alul lehet múlni azt a szállást. Komolyan úgy érzem magam, mint a cigányputri közepén. Ráadásul elmentem megnézni a Marshall Office-t (az egy olyan munkaközvetítő, ahol leteszel valamennyi pénzt és garantálják neked, hogy 3 nap alatt kapsz munkát). Nah a Marshall Office IS bezárt, mint az összes többi munkaközvetítő a környéken. Úgy döntöttem, hogy akkor bemegyek egy boltba és mondom, hogy munkát szeretnék. Be is mentem, 2 indiai volt a pult mögött. Erre aszongya itt nincs hely, de ha adhat egy jó tanácsot, akkor korán reggel menjen be a boltokba, és ne így pólóban, meg legyen kind. Hátbasszus. Totál reménytelennek érzem, hogy találjak munkát:/ Még egy reményem van, az a telefonszám, amit a lakás tulaja adott. Nahde el is mentem venni egy inget – azt se hoztam Mo-ról – kiválasztottam a legolcsóbbat: 7 font volt.. belegondolni is szörnyű, hogy 3,5 napi megélhetésemet költöttem el egy ingre. Ing+farmer remélhetőleg jó lesz nekik majd. Az új házban is mindenki cseh. Elméletileg 4kor hazajön egy gyerek, aki tudja a net kódját, dehát így volt ez a másik szálláson is.. azt abból se lett semmi.. Ha holnap estig nem lesz netem, akkor nagyon feszült leszek. A konnektor a szálláson önműködő. Vagyis ön működteti. Ha belenyomod a konnektorba a dugót, akkor lehet, hogy kap áramot, ha elengeded, akkor tuti nem.. ez is vicces lesz így.. Ráadásul tegnap a pénzmennyiségem Ł100 alá csökkent (GTKsoknak M<Ł100 :D), ma meg ezzel a ruhavásárlásos sztorival még rosszabbul állok, jelenleg 87 fontom, és 15 pennym van. Szal szarul érzem magam, egyedül vagyok, el vagyok veszve, honvágyam van, minden bajom van. Remélem ha találok munkát akkor majd jobb kedvem lesz. Nahde most megnézek egy filmet, nagyon mást nem tudok csinálni.

 

17:10 GMT hazaért a srác aki tudja a nethez a jelszót, és van netem.

17:46 GMT visszaírtak az egyik helyről, és vszeg lesz munkám:P

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr442089593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanyííí (törölt) 2010.06.17. 19:07:06

Neeeet? :P Oh jee... Kiskocka :) Akkor ezentúl 0-24ig leszel FB-n? :D Kezdesz visszahullani a top követőim listán :D
Munka? Remélem összejön (yn)

marciasuroma 2010.06.17. 19:08:48

jaja 0-24.. bár ha kapok munkát, akk csak a gép figyel helyettem:D és megyek topkövetőnek:D vagyis csak Lili utánxD jahés énis rem meglesz a munka..
süti beállítások módosítása