HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Windsor, 3. nap reggel

2010.07.02. 22:08 :: marciasuroma

 5:32 GMT 2:50kor keltem, 3kor indultunk, végig Londonon (furcsa volt, hogy ahol tegnap állt a dugó, ott most nem volt senki.xD) kiértünk 4re Windsorba, engem kitett a főnök, ő meg ment áruért. Nah én első utamon meg is támadom a wct, a sátorfal el volt húzva előtte (meritt olyan a wc, hogy ilyen utánfutószerűség maga a wc és egy sátorfallal van elválasztva a kiállítástól. Nah az a sátorfal napközben nyitva van), hát ez engem nem zavart, kinyitottam a sátrat, bemegyek (televan mollyal.xD), jövök kifelé, húzom vissza a sátor falát, éber biztonsági őr megjön, hogy ’dont use this toilet use the other one there’ mutat a telep másik felére – mondom oké, oké majd legközelebb azt használom, szorri. Kezdett is pirkadni, mondom én elindulok Windsorba, megnézem a kastélyt. Jó, kimegyek, azt mondták, hogy olyan fél óra séta (hát negyed óra volt:D:D). Nah ott készítettem egy halom képet a királyné szerény méretű lakóingatlanáról.xD Sajnos olyan ’jó’ képet nem sikerült, mert a kapu, aminek a túloldaláról már lehetett volna, az be volt zárva (reggel fél8tól este 9ig van nyitva), szal egész kastélyos kép nincs, részek vannak:/. Épp fotóztam az egyik kapun belülről, amikor a kastély éjszakás biztonsági őrének szemet szúrtam és onnantól kezdve figyelmének 100%át rám fordította.xD

Jóh ezután visszasétáltam a kiállításra, bementem a kapun, az őrbódé üres, sehol senki, mondom ez engem nem zavar, megyek a sátor felé, mögülem kiabálnak, hogy hey, hey! Megállok, látom, h jön az éjjeliőr, kérdezi, hogy hol jöttem be. Mondom through that gate, és mutatok a kapura, ahol bejöttem. Aszongya no, you haven’t came in there, because my colleague was there and he havent seen you.. Hámondom az not my fault, én se láttam senkit. Aszongya még egy ilyen és kirak a területről. Mondom mer mit követtem el? Aszongya miután mondta, hogy ne azt a wct használjam, azt használtam. Mondom nem használtam azt. Aszongya mondtam, h ne használja, elmentem, erre 2 perc múlva kiment a kapun énmeg utána nyitva találtam a sátor falát. Hámondom én akkor se használtam. Meghogy mostis biztos átmásztam a kerítésen, és úgy jöttem be. A kerítés kb 2 méteres, és függőleges fémoszlopokból áll. Nem azt mondom, hogy nem lehet rajta átmászni, de minek másztam volna be? Az se lett volna ennél rövidebb. Végül hiperaktív biztonsági őr azzal engedett el, hogy még egy ilyen és kirak a területről. Jól indul ez a nap is.. J

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr112126104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása