HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Utószó

2010.08.27. 12:04 :: marciasuroma

 1:50 Gatwick Airport. Becheckoltam:D igen, hajnal fél 2kor:D

Nahde elindultam az albérletből szakadó esőben, a nyakamban egy bazinehéz utazótáska meg egy laptop, a fejem fölött egy esernyő, ami arra volt jó, hogy én ne legyek vizes, de így minden víz a cuccaimra csöpögött.xD Nah így ballagtam a metróállomás felé, komolyan úgy nézhettem ki, mint egy 90es évekbeli olasz film végső képsorában a hoppon maradt szerető, akit kivágtak otthonról minden cuccával együtt:D Nah az egyik fekete oysterrel beléptem a kapun a metróállomásra (az én oysteremen már nem volt pénz, de apáék ideadták az oystereiket, így volt két oysterem. Aztán elgondolkodtam, hogyha ugyan úgy visszaraktam a farzsebembe a másik oyster mellé azt, amit használtam, akkor a kijáratnál honnan fogom tudni, hogy melyik oysterrel kell kimennem? Meg nyilván felmerült bennem, hogy mit hagytam az albérletben, melyik zsebemben van a pénzem, vajon minden elektromos kütyüt hoztam-e, stbstb:P Nah felszálltam a metróra, végre letehettem a cuccaim:D bemetróztam az Oxford Circusig, ott átszálltam egy Victoriára a Victoriáig. A Victorián kiszálltam, sikerült elsőre eltalálnom, hogy melyik oysterrel jöttem be (asszem).xD minden esetre sikerült kijönnöm:P

Nah szépen elindultam a Victoria Coach Station felé, a jelek hiányosak voltak, mint a 16 éves tinilány öltözéke a Bárány-buli felénél, így kis híján sikerült eltévednem. Nah nagynehezen meglett a buszpályaudvar, ott – mivel éjszaka volt – se információ, se jegypénztár. Nahde megláttam egy rethmann-mellényes(fényvisszaverő mellény - a szerk.) ürgét, azonnal le is támadtam, h mondja meg, hogy honnan fogok én a Gatwickre jutni. Mondta, h 025ös számú busz, 4es kapu. Mondom a buszon lehet jegyet venni, ugye? Aszongya igen. Mondom ok. Jó kinyitják a kaput, az utasok megostromolták a buszt, mint pakisztániak a segélyszállítmányokat. Lehetett előre venni a neten jegyet, demondom a buszon is lehet, nem trükközünk, még a végén elbaszok vmit:D

Én szépen beállok a sorba, rám kerül a sor. Mindenki bemondta, h hova megy, mondom énis a sofőrnek, h Gatwick, de még nincs jegyem. Aszongya azt venni kellett volna előre, így csak akkor tudom felengedni, ha lesz még hely, álljon félre. Nah a mögöttem lévő olasz fickó a bnőjével ugyanúgy járt, a buszsofőr csak annyit mondott: Please join the queue, sir! (Én voltam az egyszemélyes sor addig:D) Nah végül 5en végeztük tiltólistán, de mivel a buszon volt még hely, jöhettünk mi is. 7,50 volt a jegy, de a buszsofőr nem tudott 10 fontból visszaadni csak 2,40et. Mondja, h elkéstem mert a neten, mobilon vagy a jegypénztárban kellett volna jegyet venni. Mondom ok jóvan az a 2,40 change csak haladjunk:D Széépen felszálltam a buszra, utánam az olaszok:D Tökjó bőrülések voltak a buszon, meg biztonsági öv is, szal full extra:D Mondja a buszsofőr, h kapcsoljuk be a biztonsági övet. Ugye a busz az megállt volna még 4 helyen Gatwick előtt, így feláll és megkérdezi, h ’Is here anyone who wants to get off before Gatwick?’ Erre egy ember jelentkezik. Mondja a buszsofőr, h ’Where do you want to get off?’ Aszongya a fickó: Gatwick Airport : ) Nah így meg se álltunk a Gatwickig. Útközben egy csaj rosszullett, előrejött , leült a lépcsőre, így szenvedett egy ideig :/ Aztán egy idős néni adott neki vmi gyógyszert, szal a csaj kibírta a buszutat : ) Jó leszálltunk, kb az egész busz, összeszedtem a cuccom és elindultam a reptér felé, közelítem is a departure részleget, nézem a departing flights részt. 6:50kor indult egy gép Rómába, egy Berlinbe, egy meg Nápolyba. Hát itt eléggé megijedtem, kb mint hullamásnapos gyerek ha cérna lóg ki a szájából. Mondom ezígy nem lesz vicces, aztán kiderült, hogy én Gatwick Southra mentem, a gép meg Gatwick Northról indul. Nah eltaláltam Gatwick Northra, nyitva van a check-in pult (ilyen sincs Ferihegyen), becsekkolok. (Nyilván otthagytam a check-in pulton a pénztárcám -.-) (aztán visszamentem érte, szal no para : )), és most csórtam egy széket (mert összesen egy padot találtunk, mindenki a földön csövel), szal happy vagyok:D it is 2:16 am GMT and I was Peter Aleksziev from Gatwick NORTH:D

01:00 CET+1 Svishtov, Bulgaria. A folytatás:

Amúgy egy másik csaj is lopott magának széket, ő mellettem ült, majd amikor elment, elfoglaltam a székét. Egyszer csak az üres reptér csendjét már nem csak a hangosbemondó 10percenként ismétlődő figyelmeztetése (please check your suitcases before checking in) törte meg, hanem egy 7fős csoport is:D mentek becheckolni, túl nagy volt a csomagjuk. Csak 4en akartak repülni, a csomgajaik meg 20, 20, 23 és 26 kg voltak. Nah ezek után odatelepedtek mellém és elkezdték átpakolni a csomagjaikat, hogy a 20kgos tömeghatárt és a handbag méteret se lépjék túl. Hát szórakoztató volt, mit ne mondjak.xD Nah a 3 emberke, aki nem repült az lelépett, a többiek megcsinálták a 4x20 kgos csomagot (a kézicsomagok csak kilóra voltak meg, méretre nagyok voltak, de kit izgat:D), aztán a 4ből 3an leléptek, maradt egy srác.. Nah a srác hozzámszólt bolgárul, válaszoltam neki, aztán amikor másodjára is megszólalt, mondtam neki, h ezt már nem értem.xD Meghogy nem nagyon tudok bolgárul, de nézze el. Nah egész jól elbeszélgettünk – eleinte angolul majd egyre inkább bolgárul, kiderült, h várost nézni jött Londonba, de korábban már dolgozott is itt, megmutogatta a képeit : ) Aztán visszajöttek a többiek is. Az indulásig hátra lévő 3 órát velük vártuk végig. Letelt a 3 óra, elindultunk a kézicsomagokkal az ellenőrzőpontok felé. Először volt a méretellenőrzés (ahol az illetékesnek kurvára nem volt kedve dolgozni, szal a bolgárokat beengedték a túlméretes csomagokkal : )), aztán útlevélellenőrzés, aztán csomagtartalom-ellenőrzés. Kipakoltam levetkőztem, átmentem, pakolok vissza, jön egy ellenőrző nő, h elviszi a telefonomat double-checkre. Mondom vigyed:D Aztán visszahozta visszaadta. Kérdezték a bolgárok, h emmeg mi volt:D Nah felöltözött összepakolt mindenki, mentünk tovább, de még a bording gate nyitása előtt volt 20 percünk. Leültünk egy padra, mind az 5en hullafáradtak voltunk már – csak az egyik csaj aludt, ő is kb csak egy órát a földön ott, ahol átpakoltak – a 20 perc olyan lassan telt, mint a 3perces hosszabbítás 0-1nél. Nah elérkezett a boarding ideje is. Mentünk is a 111es kapu felé. Szép hosszú sor volt előttünk, kivártuk, indultunk fel a gépre. A személyzet szétválasztott minket 3+2re, nagynehezen megtaláltuk a helyünket, leültünk. Ekkor már 6:58 volt, a gépnek 6:50kor kellett volna indulnia. De a gép ez után se indult, 10 perccel később bemondták, hogy a központ nem engedi még őket indulni, de előre láthatólag negyed óra és indulunk. Negyed óra múlva a gép elkezdett tolatni. A stewardessek elmutogatták a dolgokat, aztán a gép megállt. Végül 50 perces késéssel indultunk, a személyzet bemondta hogy ők nem az Easyjet emberei, hanem az Air Finland-éi, de indoklást nem mondtak, viszont midnen közleményt csak angolul mondtak be, a bolgárok semmit nem értettek, én fordíthattam:D Nah elindultunk, felszállt a gép, eléggé olyan hangja volt, mint egy 25éves mosógépnek:D Szal adrenalin fennvolt:D Pláne hogy amint elértük a felhőket jöttek a légörvények és elkezdték dobálni a gépet. Ez az első 1,5 óra programja volt, az alpok után már a felhők és a légörvények is eltűntek. Egyszercsak megszólal az egyik bolgár srác (amelyik kevésbé tudott angolul), hogy vizet lát. Kiderült, hogy a Balaton volt:D tök szépen látszott Magyarország. És kifejezetten hasonlított a térképen látható Mo-ra:D láttuk a Dunát, a Tiszát, Titelt, Belgrádot, aztán a Dinári-hg egy részét is. Végül megérkeztünk Szófiába, ahol 23 fok és – a finn személyzet szerint – 2 órával kevesebb, mint Angliában, tehát kora reggel 8:22 volt, ami – először az angolul értő utasok körében, később a többiek körében is – nagy derültségnek örvendett, pláne hogy tűzött a nap, és 12:22 volt:D Aztán a csajszi korrigált.xD. A csomagokra vártunk vagy fél órát, de istenem:D Aztán elindultunk kifelé és megláttam a családom bolgár felét : ) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr502251715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása