HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Blackpool, 1. nap

2010.06.24. 23:29 :: marciasuroma

 5:29 GMT Ma még a 4 órási kelés is korainak tűnt, mert ásítozok, mint állat.xD Nem baj, van időm kialudni magam. Mivel utánfutóval megyünk, így a max sebességünk 50 mérföld/óra (sztem olyan 70 km/h). Mivel azonban így ugye lassabbak vagyunk a kelleténél, ezért nem csak ott megyünk 50nel, ahol lehet, hanem mindenhol:D Jah amúgy eszembe jutott mégvmi a metróról. Ugye ellestem, amikor ide jöttem, hogy hogy kell használni az oystert. Nah ugye bementem az oysteres kapun, utána mozgólépcső lefelé. Mondom előttem lévő jobb oldalon, mögöttem lévő jobb oldalon, nálam van egy csomó cucc, beállok bal oldalra, pont elférünk. Aztán kicsit gyanús volt, amikor már a 2. ember került ki furcsa arccal. Előre néztem, és kiderült, hogy nem csak az eggyel előttem lévő van jobb oldalon, hanem mindenki. Meg mögöttem is. Hogy aki futni akar, az futhasson baloldalon. Úh asszimilálódásomat megkezdvén átmentem jobboldalra:D

-Sorry, how much is this bone?

-Actually it is 1 pound 50. Including a 30 percent discount on your beauty, it is 1 pound 5 pence.. I dont care about that 5 pence, so it is 1 pound..
-Sorry, I don’t have any changes, here are 5 pounds
-Ohh, I just have small changes.. You know what, beautiful girlie? Keep that one pound, it’s free for you: )

Nah csak hogy művelődjetek is: megtudtam, hogy a kombájn miért kombájn:D Angolul ’combined harvester’-nek (kombinált arató/betakarítónak) hívják (KOMBÁJNd hárvesztör) : )

 

Nah megérkeztünk. Ha létezik a ’semmi közepe’, mint helymeghatározás, akkor ott vagyunk. A semmi közepén felhúztak/felhúzunk egy várost 4 napra a kutyáknak. A szervezők ide 12.000 ebet várnak és 100 km/h-s szelet. Jelen helyzetet elnézve én mindkettőt reálisnak látom. Szal érdekes hétvége elé fogunk nézniJ

 

17:40 GMT Nah felhúztuk az üzletet és megjöttünk a szállásra. Hát a főnök eddig se a legtisztább eszközöket alkalmazta munka közben, most is beblöffölte, hogy ő telefonon 64 fontért foglalta éjszakánként a szállást és nem 73ért. Szal 219 helyett 192t fizet majd. Jah és a sátrat leszorító akármit is csórta valakitől.. -.-:D Ettem Fish and Chips-et.. hát hogy ez a szar milyen olajos.. nem lenne ennyire olajos, rohadtjó lenne.. Nah most egy kis pihi..

-Hello, I think.. I would like a bone, please.

-It’s okay, and would you like to buy something for your dog, as well?

Török Gergő azt mondta, hogyha szerencsém lesz, ezzel a névvel lengyelnek néznek. Nah ha nem is a nevem miatt, de megvolt az első ember, aki lengyelnek nézett. A fish&chips-es fickó, amikor tiltakoztam az ecet ellen a krumplira (ugyehogy gusztustalan!!??), megkérdezte, hogy ’Are you Polish?’ mondom ’No, I’m Hungarian’ aszongya: ’Could have guessed.. Eastern European don’t like vinegar’…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr312108009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása