HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Városnézés 1. -UPDATED

2010.07.06. 12:59 :: marciasuroma

10:05 GMT Oxford Circus A tegnapi egész napos semmittevés után ma úgy döntöttem, hogy körbenézek Londonban. Lementettem pár printscreent googlemapsről (mondván ha nem találok netet, akkor is legyen térképem. Bejöttem a metróval (ami egy ideig a föld felett ment:P), és megjöttem az Oxford Circusre, egy olyan útkereszteződésre, ahol a gyalogosoknak zebra van felfestve keresztbe is az útra:D Lefényképeztemmm.  (amúgy az Oxford Circus metróaluljáró kész labirintus.. sikerült benne eltévednem.xD am a kereszteződéses képek mennek majd picasára.xD Nah 11:30kor van a Buckingham Palace őrségváltása, azt meg kéne nézni, addig meg még elmegyek pár helyre sztemJ

10:45 GMT nah elindultam a Piccadilly Circus felé a Regent Streeten. Nah ott kb csak ruhabolt van. Fotóztam a Piccadillyt, utána go Trafalgar Square. Nah ez tele van turistákkal. Nagyon durva. És mindenki más érthetetlen nyelvet beszél:D Jahmeg vettem egy buszt meg egy taxit 4 fontért. Rájöttem, hogy ez jó üzlet, mert ugyanez Magyarországon milliókba kerülne:D Nah viszont lassan sietnem kéne, hogy ne késsem le az őrségváltást a Buckingham palotánál.

11:48 Buckingham Palace Meguntam az őrségváltást. Dögunalmas. Már az általános iskolás Londonos kiránduláson is unalmas volt:D dee felfedeztem pár öltönyös emberkét rohangálni az őrségváltás alatt a palota előtrerében, nah őket is lefényképeztem:D amúgy rohadtsok ember leste az őrségváltást, nehéz volt bármit is látni.. Most kiültem egy parkba a palota mellé, és innen írok. Az előbb bejött a net, szal lehet, hogy  fel tudom tenni blogra, amit írtam.

Amúgy a Trafalgar squaretől átgyalogoltam a St James’s parkon.. széééép:D arról is vannak képek. Am kezd merülni az elem a gépemben, kéne találni Tescot vagy Sainsburyt, hogy ne 10.000 ftért vegyek 4 elemet.. -.-:D nah go tovább, éhes is vagyok, szal kaját is keresek. Mindjárt kitalálom, h merre tovább, aztán majd írok.

 

Nah úgy döntöttem, hogy megyek a Victoriára, onnan meg a Stamford Bridgere: )

 

13:55 Stamford Bridge, VIP páholy. Tényleg onnan írok. Amúgy gyönyörű az épület kívülről és belülről is. Elméletileg 2től végigvezetnek a Stadionon, nemtom mit fognak mutatni. Az épület előtt volt olyan fal, ahova rá volt festve egy Chelsea csapatfotó és oda lehetett ülni közéjük és fényképezkedni. Meg be lehetett állni a sorfalba.. Amúgy nem gondoltam volna, hogy előbb fogom látni a Stamford Bridge-t mint az Anfield Road-ot.. de hát ezek után már azt is meg kell néznem:D

 

15:54 Victoria and Albert Museum Nah a Stamford Bridge-en végigvezettek minket a sajtószobán, a vendégcsapat öltözőjén (nincs, fűtés, nincs melegvíz, 2 vékony rövid gyúrópad – ha Rooneyt kell gyúrni, akkor egymás mellé teszik, hogy elférjen rajta, ha Crouchot, akkor meg egymás után. Ezt az idegenvezető mondta, aki amúgy nagyon jó fej volt: )), a hazai csapat öltözőjén (elég szépen fel van szerelve.xD), aztán ki a lelátókra, aztán utunkra engedtek. Eljöttem pár metrómegállót, most a Victoria and Albert Museum-ba tévedtem:D itt kb minden korból van egy csomó kiállított tárgy. Gyönyörű, óriási. Ez előbbi miatt jöttem be, ez utóbbi miatt megyek most – fél órával később – ki. Most jön a Harrods és a Science and National History Museum : )

 

17:25 Royal Albert Hall és Albert  Memorial közt. Nah a Science and National History Museums lényegesen könnyebben emészthető volt, jöhetett utána a Harrods. VOLTAM A HARRODSBAAN:D Rohadtdrága am.. Egy teljesen alap féső 15 fontba (5000 ft) kerül:D szal nem vettem semmit:D aztán kitaláltam, h megyek a Kensington Palota felé. Felszállok egy buszra, kérdezem, hogy ez megy a Kensington Palace felé? Aszongya nem, másik oldal. Átmegyek a túloldalra, ez a busz megy Kensington Palace felé? Nem, a másik oldal. Nah harmadjára megtaláltam a kereszteződésnek at az oldalát, ahonnan ment a busz:D Lefotóztam a Royal Albert Hallt meg az Albert Memorialt:D moost jön egy szökőkút meg egy palota:D

 

Nah miközben a szökőkutat – becses nevén a Princess Diana Memorial Fountaint – kerestem, betévedtem egy Serpentine Gallery nevű helyre:D Ilyen kis kápolnaszerű épület egy kisebb kiállítással. Nah azt megnéztem, és ott meg is tudtam kérdezni, hogy merre van ez a szökőkút. Most ha megtalálom, akkor megnézem Pán Péter szobrát, aztán a Kensington Palace-t:D

 

18:19 Megnéztem Pán Péter szobrát, meg egy lovasszobrot, amitől energiát kapsz. Vagy vmi ilyesmi. Nah a városnézésemnek ezennel 2 okból van vége, egyrészt mert eleredt az eső, másrészt meg mert a memóriakártyám betelt, és a gépre nem tudom áttenni, mert nem érzékeli a gép -.- Szal go haza :/

 

19:02 metrón. Hát mit ne mondjak, fárasztó várost nézni. Ráadásul úgy, hogy a legérdekesebb dolgokat még nem is láttam. Remélem megoldom az SDkártya gondját, és akkor hnap jöhet a Houses of Parliament, a Big Ben, a London Eye, a Tower, Tower Bridge, stbstb:P Amúgy ismételten megállapítottam, hogy a helyiek nagyon rendesek, ha útbaigazítást kérsz. Nem úgy, mint Budapesten, hogy elküldenek a másik irányba -.- Nah most go haza, pihi, a lábaimat már alig érzem, úh ülök a metrón. Rem nem jön senki öreg, terhes, stb, aki a helyemre pályázik. 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr52133236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanyííí (törölt) 2010.07.14. 17:28:22

(y) Ha tényleg odaköltözöl, muszáj meghívnod magadhoz... :$
süti beállítások módosítása