HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Az első szabi

2010.06.23. 02:01 :: marciasuroma

 1:00 am GMT A hétfőm első fele alvással telt, a másodikban bevásároltam az ASDAban (olyan, mint Mo-n az Aldi). Bementem a boltba, mondom veszek farmert, mert az előző nem bírta a megpróbáltatásokat. Jó ki is választom a ránézésre megfelelő példányt, elkezdem keresni a próbafülkét, hát sehol nem találom. Megkérdezek egy alkalmazottat, hogy hol a próbafülke. Aszongya itt nincs próbafülke, ki kell fizetni, haza kell menni, felpróbálja, visszahozza. Mondom remek, bevásároltam még kaját meg mosóport is (ez utóbbi kb 30 percet vett igénybe, mire végigolvastam az egész csomagolást:D), megyek a pénztárhoz, a normális pénztáraknál hosszú a sor, mondom kipróbáljuk az önkiszolgáló pénztárakat. Oda is megyek nagy önbizalommal, mondom ez még beszélni is fog, csak megy már.

Szépen lehúzom az első cuccot, leteszem a kosárba ahova kell… jó 2.at is.. aztis leteszem.. aszongya unexpected item in the box. Aztán megin. De tök hangosan. Mintha figyelmeztetné a pénztárfigyelőt, hogy lopok. Mondom én itt meg se mozdulok, megvárom míg idejön. Jó, nőci odajön hozzám, wáccjór práblem, wáccjór práblem, mondom neki, hogy aszongya a gp, h unexpected item, de én nem loptam semmit.. aszongya ignore it:D mondom jóóóvan.. nah szépen végighúzgáltam mindent. Aszongya a gép, hogy 13.60

Beletolok egy 20fontost, visszadja az aprót, de az 5fontost sehol nem találom. Akkor már figyelhetett a nő, mert mondta, h SZORRI, és mutatta, h hol az 5fontosom, csak takarodjak. Aztán kiderült, hogy a fast lane-be álltam. Szal oda, ahol azok vannak, akik kevés cuccot vásároltak és tudják használni a gépet:D mondom yolvann.. aztán elmentem, megnéztem az esti meccset egy pubban, ahol sikerült 1000 ftért innom 4 dl kólát-.- aztán go haza. Délben keltem kb, elmentem a bankba, hogy megtudjam a bankszámlaszámom, meg hogy sikerült-e egyáltalán számlát nyitni. Nem tudtak még semmit mondani - egy héttel korábban aszonták, h jövő keddre meglesz -, szal kb fölöslegesen mentem el. Vagyis azt megtudtam, h hazautalni utalásonként 8 fontba kerül (2500 ft), Mo-n kivenni a falból meg 100fontonként 2 fontba. Szal még nemtom hogylesz, majd kitalálom. Aztán elmentem visszacserélni a gatyát, a második már jó lett, aztán hazamentem kimostam, elmentem délutáni meccset nézni, aztán aztán haza azóta meg punnyadok kb, netem vagy van, vagy nincs…:/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr432102647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanyííí (törölt) 2010.06.23. 21:17:38

ŐőŐ elfelejtettem mit akartam kérdezni :D Jah igen...Kpban kaptad meg a fizudat? Vagy megkaptad egyáltalán?

marciasuroma 2010.06.23. 21:18:49

ahha, megkaptam, kpban:D
süti beállítások módosítása