HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Hosszabbítás

2010.08.15. 15:07 :: marciasuroma

13:06 GMT  Talán azt is írhattam volna, hogy ET1 7. perc. Mert ez bizony olyan, mint a fociban a hosszabbítás (Extra Time). Úgy volt ugyanis, hogy a hétfőtől csütörtöki terjedő 4 napos pihenésem után 10 nap munka következik. Azonban mivel a főnök furgonja nem indul, kényszerszabadságra lettem küldve, ami kb annyit takar, hogy fizethetek még 10 nap albérletet és lemondhatok a fizetésemről. 2,5 napja nem csinálok semmit, ez a 10 napnak a negyede, vagyis a 2x15 perc hosszabbítás első félidejének 7. percében járok. Még mindig döntetlen az állás. A hasonlatom is érzékelteti, hogy semmi nincs még veszve. Másfél félidő hátra van, meg lehet még nyerni a meccset (munkába állhatok én még). Azonban azzal is számoljunk, hogy egyelőre az ellenfél nyom (az Élet nincs ingyen – kaja, szállás), ez a játékosok számára lelki teher, mert fogalmuk sincs, hogy mikor sikerül gólt kapniuk. Én is nehezebbnek érzem ezt a várakozást, mint bármelyik munkanapotL Egyelőre alkatrészre vár a főnök (énmeg arra, hogy legalább azt a 120 fontot megadja, amivel lóg nekem).

            Reggel – mivel semmi kajám nem volt már – elmentem az ASDAba. ¾ 10-re értem oda, látom, hogy zárva, előtte álldogál kb 10 ember. De a boltra meg ki van írva, h 24 hours. Végignézek az embereken, mondom ezek közül egyik se angol, mivel a szemben lévő bolt se volt nyitva, mondom biztos bank holiday (pirosbetűs ünnep) van. Nézem, az angol telefonomban van egy ilyen, hogy HELP DESK. Mondom ez nem valószínű, h olyan, mint a magentaszínű gomb, de csak tudja, hogy nemzeti ünnep van-e ma Angliában. Jó felhívom. Kb az alábbi beszélgetés történt:

-Hello, Lycamobile Customer Service, how can I help you?
-Good Morning, I’m Peter Aleksziev, I’d like to ask whether today is a Bank Holiday in England.

-It is Lycamobile Costumer Service.

-Yeah, I know. My question to you is if it is a bank holiday in England today.

-But we are a customer service, sir.

-Excuse me, can you give me someone who speaks English and able to answer this easy question?

-I can speak English, but it is a customer service.

-Okay, so are you British?

-No, I’m indian.

-Okay, so can you ask a British there, if today is a Bank Holiday in England?

-But it is Lycamobile Customer Service, sir.

-Okay, thank you, good bye.

 

Ezután kijött egy alkalmazott, mert megérkeztek a napilapok és azokat bepakolta. Nah tőle megkérdeztem, h mikor nyitnak. Aszonta 10:30kor, de a pénztárak csak 11kor. Mondom akkor mér van kiírva, h 24órás a bolt? Aszongya azért, mer Angliában vasárnap csak 6 órán át lehet kereskedni, így csak 11től 5ig vannak nyitva a boltok. Szal fél11kor bementem, 10 perc alatt bevásároltam, 20 percet vártam, h fizethessek, majd hazamentem:D És várom, h mikor lesz munka. Este még el kell mennem albérletet fizetni (50 font egy hétre:/), de am itt döglök a szálláson:/ folyt. köv.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr52223336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása