HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Skócia, 2. nap

2010.06.19. 22:23 :: marciasuroma

 19:04 GMT Skócia, 2. nap. Reggel 5:55kor keltünk, reggeli, aztán ki a dog-showra. Olyan dolgokat adunk el, amiről foggalmam nincs, hogy mi.. sztem ha magyarul mondanák se tudnám, h mi az:D a kedvencem az volt, amikor jött egy nő, és kérdezte, hogy excuse me, do you have any *****? És másodjára se értettem meg, hogy mit keres rajtam..xD aztán mondtam neki, hogy I dont know, ask that man outside please.. szal odaküldtem a főnökhöz.. Amúgy naggyon furcsa, hogy az emberek itt nagyon kedvesek meg udvariasak meg minden. Szal Londonhoz képest.. ááh:D Jahés itt találkozik az összes angol akcentus kb.. és némelyik nagyon durva. Néha alig értem, hogy mit akarnak mondani.. amúgy a végére egészen belejöttem a cuccok eladásába.. hogy ennek a boltnak milyen forgalma van.. meg hogy ezek az angolok mennyi pénzt elköltenek a kutyáikra.xD Ez alatt az 1 nap alatt megfordult kb 500000 ft a kezemben.. Ééés kezdem egyre jobban megkedvelni a kutyákat.. :) szal imádom a munkám:D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr162094537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanyííí (törölt) 2010.06.20. 19:08:30

De jó :) Akkor most két hónapon, vagyis másfélen ezt fogod csinálni? :)
süti beállítások módosítása