HTML

London-challenge 2010

- avagy egy szegedi közgázhallgató az ismeretlenben..

Friss topikok

  • marciasuroma: ui: hnap írok.. asszem:D (2010.07.31. 21:44) Leeeeeds 2.
  • nanyííí (törölt): Régen írtál :( (2010.07.23. 22:26) One-day-shows
  • marciasuroma: @nanyííí: okéé:D (2010.07.14. 17:29) Városnézés 1. -UPDATED
  • marciasuroma: Nah mivel mostanában láttam elég sok postacímet (a netes rendeléseket pakolom meg címzem) kiderült... (2010.07.14. 17:20) Windsor, 1-2. nap
  • nanyííí (törölt): Nehogy börtönbe kerülj :D (2010.07.14. 17:19) Windsor, 3. nap reggel

Linkblog

Sightseeing, 2. nap

2010.07.08. 22:10 :: marciasuroma

 11:02 GMT Buszon a Marble Archtól a Parlamenthez. Megvettem a mai bus&tubepasst is (Ł6,10), bejöttem a városba, most a Bond Streeten szálltam le a metróról, azon az állomáson még úgy sem voltam. Hát volt egy kicsit Magyarország-feelingje, amikor egy részeg fickó gitározott az alagútban:D Nah megnéztem a ................. aztán jöttem a Hyde Parkba, itt lefotóztam a Marble Arch-t és voltam a Speaker’s Corner-en, ott szálltam fel egy buszra. És jött az ellenőr:D Itt nem olyan az ellenőrzés, hogy az ellenőr megnézi, hogy mi van a bérletre ráírva, látja, hogy 07, rájön, hogy július van és aszongya, hogy oké, hanem fog egy ilyen érzékelőt, hozzá érinti az oysterhez és az megmutatja, hogy volt-e pénz rajta, amikor felszálltál:D itt midnenkinek volt, szal nemtom, hogy hogy büntet.xD Lehet, hogy magamon nem is akarom tapasztalni: )

12:29 London Eye előtt. Nah lefotózkodtam a Big Bennel, fotóztam Parlamentet, Westminster Abbeyt és a London Eye-t. Ez utóbbi előtt kilométeres sor áll, amit nem szándékozok végigvárni:/ most go tovább:D

14:36 Elindultam a Temze déli partján, majd egy gyaloghídon át az északira, irány a Monument. Ez az 1666os (?) tűzvésznek állít emléket, 311 meredek lépcső magas, 2 fontért fölmásztam a tetejére (innenis kösz a pénztáros csajnak, hogy elfogadta a magyar diákom:D), fényképezem, most meg egy park közepén ülök a füvön, businessmannek öltözve, hogy ne kötözködjenek, hogy mér a fűben ülök:D

Utána továbbmentem – immár hullafáradtan, megnéztem a Towert és a Tower Bridge-t aztán húztam haza pihenni. Mameg – csütörtökön – egész nap pihentem:D pénteken még nemtom micsinálok, csak azt, hogy korán lefekszem, mert szombaton hajnaltól munka..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://london-challenge-2010.blog.hu/api/trackback/id/tr132139568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása